Sunday 1 September 2013

Kebebalan Pegawai Khas Media Rosmah?



Rosmah bukan dilahirkan bebal seperti yang selalu digambarkan oleh blog pakatan rakyat.Rosmah ada pelajaran lepasan Manila menurut suara pejabatnya.Pernikahannya dengan Najib dibina atas dasar cinta yang amat mendalam hingga membawa penceraian dikedua belah pihak.Rosmah tidak pernah cerita kenapa beliau dan Najib bercerai dengan pasangan masing-masing.

Jodoh antara mereka kuat itulah jawapannya.Kini selaku isteri pemimpin No1 negara Rosmah mula berubah.Dari wanita biasa jadi wanita pertama malaysia.Siapa sangka.Dari wanita yang hanya pakai baju harga setara dengan badan menjadi wanita yang gila shopping barang harga ribuan ringgit malaysia.Isteri atau wanita pertama malaysia ada gaji?

Baju,beg,kasut,barang kemas dan apa sahaja yang ada dibadannya bukan harga petaling street atau pasarmalam seperti isteri datuk seri anwar ibrahim.Segalanya nak menampakan mewah.Yang paling pelik dan funy adalah beliau juga ada pegawai media sendiri?

Rosmah diberitakan ada kumpulan medianya sendiri.Benarkah dakwaan ini.Menurut sumber pejabat kawan bebal kalau nak tahu berita ini benar atau palsu sila rujuk portal yang follow kemana sahaja Rosmah pergi dalam dan luar negara.Portal dan Blog yang akan menceritakan aktiviti Rosmah walaupun event itu hanya makan nasi kandar.

Siapakah sibebal pegawai khas Rosmah yang begitu bebal mengadakan sepasukan askar internet ini?Bebal masih menyiasat pegawai khas Rosmah yang bebal ini dan menyiasat kebenaran cerita ini.Bebal tidak suka main tuduh dan serkap.Pejabat operasi pegawai khas ini dikatakan disekitar kawasan elit selangor.

Jangan cepat percaya Let bebal cek dulu cerita ini

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.