Friday 30 August 2013

Himpunan Bloger Umno Najib Di Tipu Lagi



Ahad Ini Najib kena tipu lagi dan lagi oleh sekumpulan Bloger Senior yang rankingnya No1, No1 menipu. Kali ini Najib diwajibkan hadir diperjumpaan askar maya di Bukit Janda Baik, kem Umno yang diuruskan oleh Setiausaha Kerja Umno Malaysia.

Kumpulan ini kerap kenakan Najib dengan alasan peserta yang hadir adalah askar maya yang setiap hari berperang dalam muka buku. Jemputan 200 orang hanyalah sebagai umpan untuk tunjuk pada Najib bahawa inilah askar yang berada dibawah kumpulan mereka. Hasrat sebenar hanyalah untuk dapatkan peruntukan dan diagihkan sesama mereka.

RM200 akan disediakan pada askar maya yang datang tetapi mereka claim RM500 seorang dari Najib. Perjumpaan begini bermula aktif sejak habis pru13 baru ini. Duit peruntukan pru13 dah habis dan kini mereka beralih dengan modus operandi baru, menghimpun askar maya yang dikategorikan sebagai askar maya Umno yang hebat.

Mereka amat berhati hati dan tidak akan menjemput askar maya yang betul-betul berperang dengan pembangkang dalam alam maya seperti Unit Media Umno kerana takut tembelang mereka pecah, peserta bukanlah askar maya yang sebenar kerana meraka hanya freind list facebook mereka sahaja. Urus Setia dibayar upah RM500 dan Bloger No1 and team dapat RM3000 seorang. Bulan depan mereka akan ke negeri lain pula.

Pegawai Khas Isteri Najib dikatakan menjadi pendinding utama projek rembat duit Umno ini. Wanita yang berkerja siang dan malam hanya dapat RM10 sahaja sehari dalam menjalankan kerja jalinan rakyat.

Raya baru ini kumpulan Bloger Senior ini diberi tugas agihkan duit raya RM2000 seorang kepada 200 askar maya Umno dan malangnya hanya 20 orang sahaja terima dan lebihnya buat tukar kereta baru untuk beraya.

Bloger no1 pakai kereta harga RM120k
Bloger Kari Basi kereta harga RM100k
Bloger Kaki terbang 3 buah kereta
Bloger lain yang guna nama sendiri dan nama binatang pun bergaya sakan dengan kereta mewah.

Rombongan rembat duit ini akan buat lawatan ke negeri umno memerintah. Raya sakanlah jawabnya hingga ke pru14

;kakiterbangkakitemberang


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.