Saturday 31 August 2013

Kumpulan Bloger Bebal Yang Sokong Najib Hampir Kesemuanya Bukan Ahli Umno



Bebal kasihan sangat pada Najib yang ditipu sepanjang masa.Harini Bebal dapat call dari kawan bebal yang rumahnya dikawasan damansara utama.Beliau ceritakan bahawa hampir kesemua bloger yang sokong umno itu bukan ahli umno.Dari Bloger No1 hinggalah askar maya upahan mereka.

Alasan mereka amat mudah iaitu boleh hentam juga umno kalau nak hentam dan tidak terikat dengan undang2 umno seperti kena buang, gantung ahli atau pecat.Kalau rasa nak hentam siapa sahaja pemimpin umno maka mereka boleh hentam sesukahati.Nak hentam pegawai menteri hinggalah kepada merekayasa fitnah terhadap Najib pun mereka bebas buat.Dengan kata lainnya mereka bukan ada umno dihati, merka cari makanan halal dengan cara begini.

Lebih teruk najib kena tipu, ada yang masih ahli pas yang no ahlinya seumur hidup.Mudah nak kesan mereka ini, lihat dan baca artikel mereka dan u all akan dapati bloger ini tidak pernah tulis burukan pas.Beliau hanya cerita dap dan itupun tidak begitu lantang.Ada yang bertukar info dengan bloger pas, bloger pas hina umno dan beliau hanya ketawa terbahak. Bini 3 orang dan hasil menulis umno yang bayar.

Najib akan terasa terhina bila bloger kesayang beliau yang No1 Malaysia pun bukan ahli umno dan dia merupakan bekas banduan atas kesalahan mengepow bangla RM300 semasa menjadi polis?

Najib perlu ada maruah diri dan bukan jual maruah diri pada bloger yang pergunakan duit ahli umno sewenangnya.Jentera umno lain bekerja bermatian dengan upah minum sirup tapi kumpulan bloger ini hidup kayaraya dan berbau arak bila sendawa.Bloger No1 baru sahaja ceraikan isterinya kerana ada mistress yang ugut kawin.

Jangan Najib buat terkejut keahlian bloger ini bakal dibackdatedkan bila sahaja bebal dedahkan ini.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.