Saturday 31 August 2013

Kemana Hilangnya Duit Raya RM2000 Seorang Untuk Askar Maya Umno



Setiap hari kumpulan bloger pimpinan Bloger No1 ditanya kemana duit raya RM2000 seorang untuk askar maya disalurkan. Sejumlah RM400k diserahkan kepada Bloger No1 untuk diberikan kepada 200 askar maya.Siapa yang dapat dan siapa yang kena kencing.

Musim kumpulan bloger No1 rembat duit umno dan unit media baru kena main oleh pimpinan Umno kerana terlampau percaya dan takut sangat kepada kumpulan bloger No1 ini. Stail kumpulan bloger ini amat senang dan mudah, tulis dan serang menteri tertentu, sebarkan cerita rekaan dan fitnah serta ada juga cerita yang betul maka mereka akan dipanggil oleh menteri tersebut dan disumbat mulut dengan sejumlah duit yang banyak.

Najib juga dilihat mula takut dengan kumpulan ini or mungkin pegawai khas isteri najib takutkan beliau,kalau tidak ikut cakap maka askar maya milik mereka akan serang najib dan isteri setiap hari dalam internet.Bukti najib takut,beliau akan hadir disetiap perjumpaan askar maya ini.Kalau tidak hadir maka najib berdepan dengan serangan mereka.

Setiapkali najib kena tipu dan menteri umno kena rembat duit, kumpulan bloger ini akan berkumpul dihotel lima bintang dekat pwtc untuk menjamu selera setiap hari hingga duit habis dan mula serang balik bila poket dah kosong. Bloger berjanggut hidup mewah siang dan malam lepak makan dan minum dihotel lima bintang itu bersama bloger no1.

Unit media maya umno wajar siasat kenapa menteri tidak lihat mereka sebagai pejuang

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.